wtorek, 15 stycznia 2013

white sensation

widziało ją mnie ludzi niż "ona tańczy dla mnie", ale co tu w ogóle porównywać.. 
People have seen less then "a dance for me" , but what's even compare ..she is stunning


Wybrać odpowiednie buty to problem mojego każdego poranka. Z racji białego badziewia za oknem odrzucam trampki i inne specyfiki podobnego rodzaju, zwłaszcza, że dzisiaj nie jest piątek, bo tylko wtedy pozwalam sobie na dzień odskoczni od "odpowiednich" okuć na podeszwach. Wybrałem odpowiednio do spotkania; architekci (sfazowani), budowa (bezczelni i bezpośredni), buty za kostkę, wysokości około 20 cm... Przy włożonych spodniach w środek, nie odskakiwałem stylem i harmonią od butów pod stołem w pracowni, a po wypuszczeniu i uwaleniu od błota pomieszanego ze śniegiem i resztkami odpadów z betonowej gruszki pasowałem jak ulał do stylu barakowego (nie barokowego):).
Wiem, że dla niektórych ważne są inne rzeczy... w sumie nie wiem jakie. Najważniejsze dla mnie rano to śniadanie, żeby szczoteczka do zębów była naładowana, żeby włosy były idealnie ułożone, żeby przy wkładaniu zimowego komina nie spieprzyła mi sie fryzura, żeby wypastowane buty nie wpadły przed wejściem do samochodu w błoto, żeby ze względu na mróz nie zamarzły mi basowe głośniki (już przy -10), żeby szlaban nie zamknął mi sie przed maską z trzy razy zanim przejadę, żeby nie było korka do skrętu, żeby na wstępie do firmy nikt mnie nie przyatakował problemem.. wejśc, walnąć kawę, odpalic kompa i działać... jak zwykle nie tym razem. :)



Choose the right shoes is a problem of my every morning. Because of the white crap out the window reject sneakers and other characteristics similar kind, especially since today is Friday, I only allow myself a day distraction from "appropriate" hardware on the soles. I chose according to the meeting; architects (chamfered), construction (brazen and direct), ankle boots, a height of about 20 cm ... When inserted into the center of his pants, not out of style and harmony of shoes under the table in the studio, and after the release of mud and get dirty with snow and debris waste from concrete pears to fit in like a glove style barracks (not baroque) :).
I know for certain there are other important things ... all in all I do not know what. The most important for me in the morning to breakfast, to toothbrush was charged, that hair was perfectly placed to when inserting the winter stack is not screwed up to me hair, polished shoes to not fall in front of the car in the mud due to frost is not frozen my bass speakers (even at -10), so I did not close the gate in front of the hood of three times before the ride, so there was no cap to turn to in the introduction to one of me hit me of the problem .., get a cup of coffee, fire up computer and run ... as usual, not this time. :)



wywalić kopyta gdzieś, gdzie nie budzi mnie pługo-piaskarka :)


8 komentarzy:

  1. wyobraz sobie,ze na mojej plazy sa takie duze plygi chyba a moze spychacze? ....do pisaku.
    Plaza nadaje sie cudnie na wywalenie kopytek, ale te maszyny?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego z drugiej części Ci życzę. Ale też trochę optymistycznego luzu.Komin może cokolwiek pozaginać Twoją cierpliwie układaną fryzurę,nie wpadniesz w błoto, głośniki czasem zamarzną, ale szlaban zawsze będzie otwarty i nie będzie korków. Pasuje?
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to potrafisz pocieszyć człowieczka :D:D pasuje !! :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Pytanko skromne mam. Czy chciałbyś mieć więcej gości na blogu? Bo jeśli tak, to musisz wyjść do ludzi. Poszukać innych i zacząć się wpisywać. Nikt Ciebie nie będzie szukał, bo nikt, prawie, nie wie o istnieniu Twojego bloga.
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, odwiedzam mnóstwo blogów, ale z reguły niewiele komentuje.. i masz rację, przeciez nikt nie będzie mnie szukał w googlach. :)

      Usuń
    2. No to masz skutki swoich anonimowych i "nieobecnych" odwiedzin. W życiu zawsze jest coś za coś. W fizyce czy chemii jest akcja i reakcja. Nie ma akcji, nie ma reakcji;)
      Pa:)

      Usuń